HTML

2008.09.13. 13:51 | buzilaci | Szólj hozzá!

tegnap vezetes kozben az autopalyan az Erd 17 kilometer tablanal rajottem arra, hogy van bennem egy mini transzvesztita. az erzes a pet shop boys sodom and gomorrah show szama alatt jott elo. kezzellabbal tancoltam es olyan mozdulatokat, mimikat produkaltam, ami eddig ismeretlen volt szamomra (call me Patsy)

aztan azon gondolkoztam, hogy jarnek-e neillel, ha nem lenne gizi. arra jutottam, hogy valoszinuleg jarhatnank, bar azota lattam rola egy kepet az interneten, ami elbizonytalanitot. no nem azert, mintha bajom lenne a daddy-kkel, de az a mufogsor niel minden zsenialitasat figyelembe veve elbizonytalanitott.

A bejegyzés trackback címe:

https://buzilaci.blog.hu/api/trackback/id/tr531914385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása