HTML

2008.04.16. 01:19 | buzilaci | Szólj hozzá!

hello tourist

nezegettem shiva blogjat hosszu idok ota eloszor es talaltam jo dalokat. egyet le is toltottem gizinek, mert hetek ota szorgosan searchölget a soulseeken, hogy megtalalja bijou tanc cimu szamat eddig sikertelenul, szoval nagyon fog neki orulni.

eloszor egy taxiban hallottam, ahol a taxis es gizi megallapodtak abban, hogy nekik ez most a kedvenc szamuk (nekem ugye a most a 11). mivel a taxis hozta fel a temat, ezert voltak fenntartasaim, mert a taxis furcsa szerzet. nalunk pl a munkahelyen van ket futargyerek, aki taxizik is. futargyerek1 egyszer az egyik kollegaval hajtott ki az m1/m7 bevezeto szakaszan, amikoris egy szerencsetelen eltevedt holland turista csalad benazott a belso savban. futargyerek1 ezt egy ido utan megelegelte, es a holland autos melle hajtott, lehuzta a sliccet majd eroteljesen pipiskedve az ablak magassagaig emelte a faszat (mar amennyire ezt a kormany engedte), hogy azt rendesen meg tudja lobalni a hollandoknak. azok meg neztek, hogy mi a faszt csinal ez a ket csavo a mellettuk levo autoban. welcome to hungary.

futargyerek2 sokkal tiszteletremeltobb, mert o kiemelt egy prostitualtat a prostitualt sorsbol es csaladot alapitottak, plusz egyutt nevelik a most mar exprostitualt egyik korabbi aktusabol szarmazo gyeroket is, ami szinten elismerest erdemel. viszont cserebe uptodate infoim vannak az m5-os mindnekori szaxi arfolyamarol, es arrol is, hogy hogyan lehet egy kulfoldit 500 meter alatt 20 rugovalszemrebbenes nelkul lenyulni.

amugy meg nagyon szeretem a taxisokat, mert ha sok sort iszok, akkor mindig hazavisznek gyorsan, szoval pofam lapos.

a bijou nekem is teccik, mert engem erre emlekeztet, amit meg egyenesen imadok, bar uma kicsit idegesito igy kiragadva a klipben. 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://buzilaci.blog.hu/api/trackback/id/tr951914372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása