HTML

2008.04.12. 20:27 | buzilaci | Szólj hozzá!

eleven

par napja kiraboltak. azaz amig terapias shoppingoltam egy ruhaboltban, addig ellpotak a nem lezart kocsibol 11 liter tejet. azert csak 11-et, mert mult hetvegi metros bevasarlas ota nem birtam felvinni a 12-es karton dobozt, igy csak aprankent hordtam fel, ahogy a szukseg megkivanta. szoval 11 maradt a kocsiban, es 11 el is tunt. viszont a ck napszemuvegemet nem lopta el a tettes, aminek orulok, kulonben vissza kellett volna kommunizalnom gizitol a ralphlaurent, ami nekem nem all olyan jol, de ha mar az enyemet elloptak volna, akkor gizinek se legyen - joban, rosszban ugye, ahogy a mondas tarja.

nezem uri gelert, es aszongya, hogy a 1111 nagyon fontos szam. nem ertem meg pontosan, hogy miert mondja ezt, de en nagyon szeretem ezt a szamot. ha van olyan, hogy kedvenc szam, akkor az nekem a 11-es, bar ez eleg hulyen hangzik. 11-en szulettem, a szemben levo, eppen bontasban levo haz szama 11, hova tovabb, ha uri tudomanyos levezeteset veszem alapul, akkor a szuletesi eveim szama osszedva kiadja a 11+11-et, a kedvenc csatornam a 11-es adora van behangolva es a nevem is 11 betubol all (egyebkent ebben hasonlitok nagyon keanu reeves-hez). na eleg a sok tudomanybol, huzok, mert epp van egy film a tv-ben, amiben jackie collins egy beszelo koalat akar megkaparitani.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buzilaci.blog.hu/api/trackback/id/tr191914371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása